Na mestu Starog savskog mosta potrebno je izgraditi novi, sa još po dve trake i sa pešačkim stazama, čime će Beograd nastaviti da se razvija i u saobraćajnom i u urbanističkom smislu, rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Andreja Mladenović.
Stari tramvajski most napravljen je kada su Nemci okupirali Beograd i to je vojni most kakve su nacisti postavljali po Evropi kako bi premostili reke. To je metalni most koji ne ispunjava sve standarde jer imamo pristupne saobraćajnice koje mnogo više saobraćaja dovode do mosta nego što on sam može da propusti, rekao je Mladenović.
Prema njegovim rečima, njega tehnički nije moguće proširiti i zato je najbolje rešenje gradnja novog mosta sa četiri trake, tramvajskim šinama i pešačkim stazama.
Taj most se uliva u dva velika saobraćajna toka sa obe strane i mnogo bi doprineo protočnosti saobraćaja. Sa tunelom koji je u planu, ukupno bi trebalo da bude smanjen saobraćaj u centru za najmanje 14 odsto, rekao je Mladenović.
On je ponovio da postojeći most neće biti srušen, već premešten na drugu lokaciju, kao pešačka veza sa Lidom ili Adom Međicom, što će zavisiti od stručnih analiza.
Podsetio je i da se u najskorije vreme očekuje i otvaranje tendera za Bulevar patrijarha Pavla.
To je važan projekat jer se sada spuštanjem sa Mosta na Adi ulazi praktično u Topčiderski park. Saobraćajnica bi zapravo trebalo da ide u tunel ispod Topčiderskog brda i izađe na Autokomandu, rekao je Mladenović.
Prema njegovim rečima, u toku je i izrada detaljnog plana za prostor na Novom Beogradu, preko puta Beograda na vodi. gde će biti "moderno naselje sa višespratnicama".